Diari Terindah Farisya Natasha

Diari Terindah Farisya Natasha

HARAP MAKLUM...

Segala yang tercatat di sini, hasil karya yang saya luahkan di sini merupakan HAK CIPTA saya sendiri, Farisya Natasha. Harap tidak akan ada isu COPY & PASTE. Saya amat mengharapkan kerjasama anda. Terima kasih.

WATAK-WATAK dalam BLOG ini hanyalah rekaan semata-mata. Ianya TIDAK ada kena-mengena dengan yang HIDUP ataupun yang MATI.

Manakala sebahagian GAMBAR juga diperolehi dari sumber GOOGLE.

RESTRICTED!

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

My Lovely Followers

08 December 2014

Akan Ada di PB1M Nanti : SPANISH GUITAR (YANG MENYENTUH HATI)




LIMITED EDITION khas untuk PB1M

2 Cerita Dalam 1
*PENA KAYU - Buat Aku Tersenyum
*FARISYA NATASHA - Spanish Guitar

Harga : RM 27 (Semenanjung)
RM 30 (Sabah/Sarawak)

Sinopsis :

SPANISH GUITAR : FARISYA NATASHA

“Mungkin saya tak sempurna seperti wanita di luar sana, tapi saya akan cuba memperbaiki diri saya, Azqa.” – Raudha

“Awak dah cukup sempurna untuk saya dan awaklah wanita yang selayaknya untuk saya. Saya tak nak orang lain.” – Azqa

Demi matlamat dan kehendak hati, Azqa sanggup menerima Raudha walaupun dia tahu kekurangan yang ada pada wanita itu. Namun semua itu memakan dirinya sendiri bila hati benar-benar mencintai wanita itu. Dan apabila segalanya terbongkar, semuanya sudah terlambat.

Pelbagai cara yang Azqa cuba lakukan demi menjernihkan keadaan. Tetapi berjayakah dia mendapat kemaafan dari wanita itu?

BUAT AKU TERSENYUM : PENA KAYU

“I tak suka you, Ain.” - Benjamin Fahmy

Kalau sudah begini, bagaimana lagi Ain mahu tersenyum? Kalau sudah begini, parah hidup Ain jadi isteri Benjamin Fahmy.

Dear Benjamin Fahmy, jangan bermain dengan frasa ‘tak suka’. Nanti menyesal sampai akhir dunia.

Note : Online hanya akan dibuka 15hb - 25 hb Disember 2014 bergantung pada stok. (siapa cepat dia dapat)

Harga yang tertera tidak termasuk kos postage untuk online.

2 comments:

  1. dik...kat mana nak order online nih...bila boleh mula order...

    ReplyDelete

 

Diari Terindah Farisya Natasha Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template